wow
2/52 Marzena Dębska, Romuald Dębski, Bez znieczulenia. Jak powstaje człowiek
bardzo zacna
3/52 David Safier, Marna karma
marna
4/52 Jarosław Grzędowicz, Pan Lodowego Ogrodu t.4
bardzo bardzo
5/52 Piotr C., Pokolenie Ikea. Kobiety
zaskakująco niezła
6/52 Zbigniew Lew Starowicz, Pan od seksu
dobrze napisana biografia
7/52 Mirosław Wlekły, All inclusive
dobre reportaże
8/52 Piotr C., Pokolenie Ikea
momentami kiepska technicznie, ale czyta się generalnie bardzo dobrze
9/52 Maciej i Lucjan, Make Life Harder
momentami do zarykiwania się, czytana na raz męczącą
10/52 Katarzyna Michalak, Przystań Julii
nigdy więcej
11/52 Diana Gabaldon, Obca
śmiechowa
12/52 Sylvia Day, Wybór Crossa
były lepsze
13/52 Łukasz Orbitowski, Tracę ciepło
dobra, acz męcząca
14/52 Przemek Skokowski, Autostopem przez życie
urocza
15/52 Paulina Wilk, Lalki w ogniu
bardzo dobra
16/52 Katarzyna Michalak, Zachcianek
okropne okropne
17/52 Giulia Enders, Historia wewnętrzna. Jelita
genialna
18/52 Angus Watson, Czas żelaza
przezacna wielce historyczna fantasy
19/52 Joanna Posoch, Lewendowe pole
poradnik jak wyrwać się z miasta, taki sobie
20/52 Małgorzata Halber, Najgorszy człowiek na świecie
świetna
21/52 Haruki Murakami, Mężczyźni bez kobiet
ekstra sprawa
9/52 Maciej i Lucjan, Make Life Harder
momentami do zarykiwania się, czytana na raz męczącą
10/52 Katarzyna Michalak, Przystań Julii
nigdy więcej
11/52 Diana Gabaldon, Obca
śmiechowa
12/52 Sylvia Day, Wybór Crossa
były lepsze
13/52 Łukasz Orbitowski, Tracę ciepło
dobra, acz męcząca
14/52 Przemek Skokowski, Autostopem przez życie
urocza
15/52 Paulina Wilk, Lalki w ogniu
bardzo dobra
16/52 Katarzyna Michalak, Zachcianek
okropne okropne
17/52 Giulia Enders, Historia wewnętrzna. Jelita
genialna
18/52 Angus Watson, Czas żelaza
przezacna wielce historyczna fantasy
19/52 Joanna Posoch, Lewendowe pole
poradnik jak wyrwać się z miasta, taki sobie
20/52 Małgorzata Halber, Najgorszy człowiek na świecie
świetna
21/52 Haruki Murakami, Mężczyźni bez kobiet
ekstra sprawa
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz