1/52 Katarzyna Berenika Miszczuk, Szeptucha
uroczo przewidywalna, lekka fantasy
2/52 Marta Abramowicz, Zakonnice odchodzą po cichu
bardzo zacne reportaże o porzuceniach habitów w zakonach żeńskich
3/52 Andy Weir, Marsjanin
bardzo dobra
4/52 Michał Gołkowski, Komornik
spoczko
5/52 Sylvia Day, Tylko Cross
bzdurka
6/52 Jojo Moyes, Zanim się pojawiłeś
romans, ale całkiem przyzwoity
7/52 Jojo Moyes, Razem będzie lepiej
romans, ale całkiem przyzwoity
8/52 Katarzyna Czajka, Dwóch panów z branży
zupełnie poprawne czytadełko
9/52 Jojo Moyes, Srebrna zatoka
kolejne urocze czytadełko
10/52 Stephen King, Bazar złych snów
nierówna dość, ale w sumie nieźle się czytało
11/52 Jojo Moyes, Ostatni list od kochanka
bardzo bardzo w porządku
12/52 Jojo Moyes, Kiedy odszedłeś
słabsza kontynuacja Zanim się pojawiłeś
13/53 Agata Jankowska, Michał Pozdał Męskie sprawy
całkiem w porządku
14/52 Robert Rutkowski, Irena Stanisławska, Oswoić narkomana
dobra
15/52 Marc Elsberg, Black out
sensowny całkiem
16/22 Adam Forman, Sługi boże
niezła, aczkolwiek momentami zbyt dosadna
17/52 Linda Nagata, Czerwień
bardzo dobra, (szkoda że znowu kilkutomowa)
18/52 Marcin Podlewski, Głębia. Skokowiec
Kocham Myrtona Grunwalda
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz