1/52 Andriej Diakow, Do światła
bardzo dobra fantastyka
2/52 Janusz Korczak, Jak kochać dziecko
mimo upływu lat nadal aktualna. tak na prawdę jest w niej wszystko, co można znaleźć w nowoczesnych poradnikach.
3/52 Zbigniew Lew-Starowicz, O kobiecie
warto, dobrze napisana i sporo wyjaśnia
4/52 Magdalena Orzeł, Dublin moja polska karma
z rozmyślań o emigracji
5/52 Sara Fawkes, Na każde jego żądanie
niskiego lotu erotyka powstała na fali popularności Greya. Wstyd mi, że przeczytałam.
6/52 Eric Weiner, Poznam sympatycznego Boga
ciekawa, inspirując, napisana z humorem i dystansem. warto
7/52 Haruki Murakami, Na południe od granicy, na zachód od słońca,
poetycka, moja pierwsza Murakamiego. podobała mi się bardzo
8/52 Karolina Święcicka, Lalki
o dollfach i macierzyństwie z zacięciem intrygi lekko paranormalnej. średnia, dobra do pociągu i na jeden raz.
9/52 Haruki Murakami, Wszystkie boże dzieci tańczą
poetycka, spokojna narracja. dobra rzecz
10/52 Yann Martel, Życie Pi
ciężka, ale bardzo bardzo dobra. poetycka i momentami brutalna
11/52 Grażyna Plebanek, Pudełko ze szpilkami
babskie czytadło
12/52 Izabela Sowa, Miejsca intymne
niezła, niby lekka a skłania do myślenia
13/52 Bartek Sabela, Morze może wróci
prześwietna i smutna o morzu Aralskim
14/52 Haruki Murakami, O czym mówię, kiedy mówię o bieganiu
dla każdego (nie tylko początkującego) biegacza
15/52 Jacek Hugo-Bader, Dzienniki kołymskie
doskonała
16/52 Magdalena Skopek, Dobra krew
dobra, nie jak Bader, ale dobra
17/52 Simon Mawer, Upadek
o wspinaczce, Eigerze i romansach. taka sobie
18/52 Jacek Hugo-Bader, W rajskiej dolinie wśród zielska
miłość do reportaży i Badera trwa
19/52 Suzanne Collins, W pierścieniu ognia
zadziwiająco wciągajaca
20/52 Suzanne Collins, Kosogłos
naprawdę, zadziwiająco dobra
21/52 Jacek Hugo-Bader, Biała gorączka
najmocniejsza, ciężka i przygnębiająca momentami, ale dobra bardzo
22/52 Reinhold Messner, druga śmierć Mallory'ego
historia zdobywania Everestu. dobra
23/52 Maciej Wasielewski, Jutro przypłynie królowa
wstrząsająca
24/52 Joanna Onoszko, Sekretne życie motyli
na fali książek wspinaczkowych, trzeba znać kontekst, niezła
25/52 Janusz L. Wiśniewski, Łóżko
jak nie lubię Wiśniewskiego, ta jest niezła
26/52 Maria Wernikowska, Oczy czarne, oczy niebieskie
z przygotowań do mojego własnego Camino
27/52 Jakub Ćwiek, Dreszcz
Ćwik jak zawsze, bardzo zacnie
28/52 Reinhold Messner, Annapurna
klimaty himalaistyczne, dobra bardzo, ale chyba tylko dla miłośników tematu
29/52 Neil Gaiman, Ocean na końcu drogi
oniryczna baśń nie tylko dla młodzieży. powalająca
30/52 Maurice Herzog, Annapurna
niezła
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz