1/52 Andrzej Sapkowski, Sezon burz
mieszane odczucia
2/52 Portia Da Costa, Do utraty tchu
erotyk o bibliotekarce, uroczo banalna
3/52 Sylvia Day, Dotyk Crossa
4/52 Sylvia Day, Płomień Crossa
5/52 Sylvia Day, Wyznanie Crossa
zadziwiająco sprawnie napisane czytadło
6/52 E.L.James, Pięćdziesiąt twarzy Greya
7/52 E.L. James, Ciemniejszy odcień Greya
8/52 E.L. James, Nowe oblicze Greya
z research'u
9/52 Jerzy Kukuczka, Mój pionowy świat
powrót do himalaizmu
10/52 Sara Fawkes, O dwa słowa za dużo
nie warto. bzdurna
11/52 Orson Scott Card, Gra Endera
genialna, trudna, bolesna
3/52 Sylvia Day, Dotyk Crossa
4/52 Sylvia Day, Płomień Crossa
5/52 Sylvia Day, Wyznanie Crossa
zadziwiająco sprawnie napisane czytadło
6/52 E.L.James, Pięćdziesiąt twarzy Greya
7/52 E.L. James, Ciemniejszy odcień Greya
8/52 E.L. James, Nowe oblicze Greya
z research'u
9/52 Jerzy Kukuczka, Mój pionowy świat
powrót do himalaizmu
10/52 Sara Fawkes, O dwa słowa za dużo
nie warto. bzdurna
11/52 Orson Scott Card, Gra Endera
genialna, trudna, bolesna
12/52 Laura Kaye, Jej bohater
banalna
13/52 Laura Kaye, Jedna noc z bohaterem
również banalna
14/52 Richard Castle, Fala upału
bo uwielbiam serial, a książka taka sobie
15/52 Richard Castle, Nagi żar
bo uwielbiam serial, a książka taka sobie
16/52 Tom Clancy, Bez skrupułów
dobra
17/52 Linda de Haan, Stern Nijland, Król i król
urocza opowiastka antyhomofobiczna
18/52 Andrzej Pilipiuk, Rzeźnik drzew
zacna wielce
19/52 Sylwia Szwed, Mundra
bardzo dobra
20/52 Lily Koppel, Żony astronautów
reportażowa, interesująca (choć momentami monotonna)
21/52 I. Chodorek, P. Chodorek, A. Trojanowska, Nieczynne do odwołania
lekka, prosta dość przyjemna. momentami słaba językowo
22/52 Jacek Hugo-Bader, Długi film o miłości. Powrót Broad Peak
jak to Bader. świetna
23/52 I. Chodorek, P. Chodorek, A. Trojanowska, Hiszpański kot
lekka, prosta dość przyjemna. momentami słaba językowo
24/52 Martina Anderson, Przystań posłuszeństwa
śmieszy erotyk o dominach
25/52 Cheryl Strayed, Dzika droga
inspirująca, dobrze napisana. Chce się iść
26/52 John Green, Gwiazd naszych wina
dobra książka.
27/52 Boris Akunin (Anna Borisowna) Pory Roku
fantastyka, momentami nudnawa. Za to piękny opis miłości (duchowej i fizycznej).
28/52 Rozkosze nocy, Sylvia Day
słaba
29/52 Sylvia Day, Żar nocy
taka sobie
30/52 Sylvia Day, Mąż, którego nie znałam
hłe hłe
31/52 Boris Akunin, Świat jest teatrem
Erast Pietrowicz Fandorin, świetna
32/52 William Wharton, Spóźnieni kochankowie
olśniewająca
33/52 Lauren Weisberger, Diabeł ubiera się u Prady
jakbym czytała o mojej szefowej
34/52 Zygmunt Miłoszewski, Gniew
bardzo dobra i o Olsztynie :)
35/52 Jakub Ćwiek, Dreszcz 2
zacna
36/52 Maria Semple, Gdzie jesteś Bernadette?
bardzo, bardzo, bardzo dobra
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz